ویدئو | روبوسی علی پروین و ناهید کیانی جنجال به پا کرد

در جشن قهرمانی پرسپولیس، ناهید کیانی یکی از مدعوین بود که علی پروین در مواجهه با این قهرمان المپیک، او را در آغوش گرفت و روبوسی کرد.
کد خبر: ۱۹۹۰
۰۲:۰۷
۱۷ شهريور ۱۴۰۳
۰۲:۰۷
۱۷ شهريور ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۹۹۰

راستان |  برخورد صمیمی علی پروین و ناهید کیانی برای برخی افراد سوژه حمله به این چهره‌های ورزشی شده است.

در حاشیه مراسم جشن ۶۰ سالگی پرسپولیس، ناهید کیانی که بارها درباره علاقه‌اش به پرسپولیس و علی پروین حرف زده، اسطوره پرسپولیس را در آغوش گرفت و پروین هم برخورد صمیمی با او داشت اما برخی افراد از همین برخورد ساده سوژه ساختند و باعث شدند رسانه‌های خارجی هم به این موضوع بپردازند.

بسیاری از بران حاشیه سازی از این اتفاق را شرم آور توصیف کردند و معتقدند ناهید کیانی، قهرمان تکواندوی ایران، جای نوه علی پروین است.

ناهید کیانی در جشن پرسپیس چه گفت؟ 

 ناهید کیانی دارنده مدال نقره المپیک پاریس در حاشیه جشن 60 سالگی پرسپولیس گفت: سلام به همه، خیلی خوشحالم که اینجام. چقدر لذت می‌برم از اینکه پرسپولیسی هستم و چقدر خوشحالم از اینکه در جشن 60 سالگی باشگاه حضور دارم. پرسپولیس تا امروز ما را خیلی خوشحال کرده و امیدوارم از این به بعد هم به پرسپولیسی بودنمان افتخار کنیم، ما در روز برد و باخت کنار پرسپولیس هستیم و همیشه همراه این تیم خواهیم بود.

او در مورد بستن صفحه مجازی خود و همچنین گرفتن پاداش مدال طلا عنوان کرد: من قبل از المپیک از فضای مجازی خداحافظی کردم و قول دادم که پست بعدی‌ام مدال المپیک خواهد بود و خوشحالم به قولم عمل کردم. در مورد پاداش هم به من لطف داشتند و گفتند چون تاریخ‌سازی کردی و اولین بانویی هستی که به فینال رفتی، پاداش طلا به تو تعلق پیدا می‌کند.

کیانی درباره هواداری خود از پرسپولیس و شانس قهرمانی این تیم نیز اظهار داشت: پرسپولیس همیشه نشان داده که تا لحظه آخر قابل پیش‌بینی نیست حتی اگر در جدول شرایط خوبی نداشته باشد. من در بازی با استقلال خوزستان در اردوی تیم ملی بودم و با کامبک پرسپولیس گریه کردم.

ارسال نظر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
عشق پیری گر بجنبد سر به رسوایی زند !
1
0
خواندنی‌ها

ویدئویی از برخورد صمیمانه جواد عزتی و رعنا آزادی‌ور...

حرف‌های تازه مهراب قاسمخانی درباره زندگی شخصی، ازدواج...

دلیل شک داشتن به همسر چیست؟ اگر همسرتان فردی شکاک،...